onsdag, augusti 21, 2013

ROSA !

första dagen på ny skola är nu avklarad! riktigt skönt att träffa alla igen.
känns som att jag har varit inspärrad hela sommarlovet och inte träffat någon alls.
efter skolan drog jag till stan med ämma, saga, sandra, clara & selma. 
hittade jätte mycket fina saker faktiskt! blev jätte glad.
bestämde mig härromdagen när jag fick min nya rosa nagel lampa, att allt som jag använder till kunderna ska vara i rosa!
och allt blev så otroligt fint, har tyvärr inte hunnit tagit någon bild än..
men köpte ljus, ramar, underlägg, doftpinnar, vas, ''vattenspruta'', muggar, filar, handdukar, skålar, topps, och mycket mycket massa annat fint!
åkte sen till ikea med ämma och hitta fler rosa saker!
åkte sen hem då det kom en tjej och kolla på kläderna jag säljer.
och sen vidare till församlingshemmet och hade extremt roligt där!
kom hem vid 20.40 då jag började plocka iordning allt rosa.
håller på att fixa prislistan nu, sen ska jag ta ett ort och lägga ut.
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar