fredag, augusti 23, 2013

Egoism kan leda till kronisk girighet. Som leder till ett sämre liv för dig och andra

Har precis kommit hem.
Skolan var helt okej, skulle fixa ihop klassrummet så det inte var så tråkigt..
Så åkte till stan med Sandra & saga.
Köpte mat och åkte sen tillbaka till skolan.
Vid 12.30 sluta vi, åkte till Ica med Hampus och Elias sen träffa jag ämma och Marie på mc.
Ämma ochjag åkte hem till mig.
Då vi insåg att en fredag funkar inte utan choklad.
Så vi åkte och köpte choklad.
Senare åker ämma hem.
Ingen kotte som är hemma ikväll så jag får sitta kvar här ensam i min fina säng!..
I morgon drar jag, ämma Hampus till Grums, käkar pizza med Tobias sen drar på festen i Grums, gårn som har säsongs öppning så ska bli hyfsat kul!
Puss
HAH

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar